Medlemsmöte 24-01-30

Publicerat: 2024-01-31 10:30

Manfall på grund av kommunikationsmiss men våra lokala förmågor räddade dagen.

Plats: A6 golfrestaurang.
Tid: 09:00.
Närvarande: 54 medlemmar.

1) Göran Bäckström hälsade välkommen och konstaterade att det uppstått ett ”mässfall” eftersom dagens föreläsare, Agne Bengtsson från Elmia, inte dykt upp.
Efter lite efterforskning visade det sig ha uppstått någon form av kommunikationsmiss.

2) Jörgen Bjerndell berättade om det pågående rangebygget, konstaterade att allt går enligt plan.

3) Janne Berglund drog lite om tävlingssäsongen, en intressant nyhet är att matchspelet i år kommer att spelas i tre klasser – och helt utan handikapp. Janne meddelade också att vårresan till Barsebäck är helt fulltecknad. Möjlighet finns dock att sätta upp sig på reservlista.

4) Göran Bäckström distribuerade de exemplar av Restaurangchansen som vi fått. Dock visade det sig att det fattades tio stycken i leveransen, nästa möjlighet att hämta sitt beställda häfte ges därför kommande tisdag.

Vid protokollet