Här visar vi fram några av våra samarbetspartners med en lite mer personlig landningssida. Ta och kika in hos Söderberg & Partners och Ångtvättbilen!

Läs om en av våra duktiga företagspartners

Vad gör Ångtvättbilen i dessa tider?

Vill du bli en del av FÖRETAGSNÄTVERKET A6 Golfklubb eller vet du någon som borde bli?

Nätverket är till för långsiktiga samarbetsformer och våra lite större partners.

Exempel på några av våra aktiviteter är våra återkommande frukostmöten eller lunchmöten. Att nätverka med spännande företag, organisationer och människor  genom en idrott som har de bästa värderingar. En inkluderande klubb som har tydliga målsättningar och värderingar bäddar för en tydlig framgångsfaktor. Vi genomför också en heldagsaktivitet inför sommaren som ofta innehåller intressanta studiebesök och en härlig golftävling.

Kontakta Per för att få veta mer:

Per Svensson tel. 0708-58 40 50 eller e-post per.svensson@a6gk.se

Välkommen!