Partner till A6 Golfklubb erbjuds en mängd intressanta samarbetsmöjligheter

Nu jobbar vi vidare med våra viktiga samarbetspartner och för att vara extra tydliga ändrar vi namn på vårt nätverk. Från och med nu blir A6 Nätverket - FÖRETAGSNÄTVERKET A6 Golfklubb.

Är du intresserad att vara med - hör av dig och ta en titt i vår kalender vad vi gör för spännande det här året tillsammans med våra samarbetspartners.

Våra samarbetspartners för goda möjligheter att synas och ett garanterat mervärde – samt en koppling till det myllrande verksamheten på klubben. Dessutom möjlighet till trevligt golfspel med kollegor och kunder!

FÖRETATSNÄTVERKET A6 Golfklubb är till för våra långsiktiga och lite större partners, med möjlighet till intressanta aktiviteter och "club-förmåner", erbjudanden och nätverksträffar. Det är våra samarbetspartners möjlighet att utvidga nätverket! Kontakta oss kring vilka möjligheter som finns för ditt företag eller organisation!

Kontakta klubbchef Per Svensson för att få veta mer:

Per Svensson tel. 0708-58 40 50 eller e-post per.svensson@a6gk.se

Välkommen!