Dina förmåner som medlem på A6 Golfklubb

Förutom obegränsade möjligheter att röra dig ute i härlig natur och tillgång till 27 fantastiska golfhål nära Jönköping City så har du också en del annat som följer med ditt medlemskap - Se här:

A6 GK är medlem i Svenska Golfförbundet och detta medför bland annat du som medlem i A6 GK får följande förmåner:

• Aktivt Golf-ID
  • Möjlighet till inloggning i Min Golf
  • Spelarförsäkring via SGF
  • Golf-handicap (hcp) och handicap-bevis
  • Rabatt på rangebollar på en av Sveriges bästa driving ranger
  • Rabatt på greenfeepriser på andra klubbar

Greenfee-överenskommelser

Som medlem på A6 GK får du möjlighet att spela till en rabatterad greenfee i anslutna Golfköpingsklubbar.

SGF Sak- och personskadeförsäkring

Via Svenska Golfförbundet har vi genom Folksam två försäkringar.

Medlemsförsäkring personskada
Om du vid spel på banan eller vid träning skulle skada annan person eller dig själv så täcker försäkringen detta.
Om du skulle skada dig och inte kan spela under hela eller delar av säsongen kan du få ersättning genom vår försäkring.

Medlemsförsäkring sakskada
Om du vid spel på banan eller vid träning skulle skada föremål som ex. bil, takpannor, golfutrustning, skyltar m.m. så täcker försäkringen detta. Om du upptäcker att en okänd person gjort skada på t.ex. din bil, kontakta klubben

Välkommen att bli medlem!